Správa zákazníků

22.4.2017 / nezarazene / Comments (0)

Pro vytvoření zákazníků můžete použít pokladnu nebo správa zákazníků v backoffice.

Vytvoření zákazníka

 

  • Přihlašte se do backoffice jako Administrátor nebo Manažar Backoffice
  • Klikněte na “Zákazníky”
  • Klikněte na “+ Přidat nový”
  • Zadejte fakturační jmeno, ta bude zobrazena v pokladně
  • Zadejte fakturační e-mail, ta bude použita pro případné zaslání e-mail účtenky
  • Zadejte fakturační a dodací adresu (volitelně)
  • Zadejte věrnostní slevu v procentech a obrázek (volitelně)
  • Zadejte pin, e-mail a heslo v případě potřeby (nelze zadat e-mail administrátora)
  • Klikněte na uložit

Editování zákazníka

  1. Přihlašte se do backoffice jako Administrátor nebo Manažar Backoffice
  2. Klikněte na “Zákazníky”
  3. Klikněte na “editovat”
  4. Změňte co potřebujete
  5. Uložte

Smazání zaměstnance

  1. Přihlašte se do backoffice jako Administrátor nebo Manažar Backoffice
  2. Klikněte na “Zákazníky”
  3. Klikněte na “Editovat”
  4. Klikněte na “Smazat”

Sledování tržeb dle zákazníka

  1. Přihlašte se do backoffice jako Administrátor
  2. Klikněte na “Statistiky” => “Statistiky dle transakcí”
  3. Zvolte zákazníka ve filtru

 

 

Tags: