Verze 2.6.0

25.5.2017 / nezarazene / Comments (0)

Aplikaci stále vylepšujeme!

Verze 2.6.0 přinese zlepšení jako hotovostní slevu na položku, nečekání na odezvu EET a markování, mobilní čišníky, možnost neodesílat data do backoffice a správu měn.

Hotovostní sleva na položku

Nyní při kliku na položku v souhrnu můžete zvolit mimo procentuální slevy také hotovostní slevu. Veškeré slevy se poté projeví na účtence a v backoffice pod sloupcem slevy.

Nečekání na odezvu EET

Pro ty, kteří potřebují rychle “markovat” je nyní vylepšená funkce odesílání účtenky na pozadí aplikace. Mezitím co se eviduje účtenka a tiskne se, můžete již pracovat na další účtence.

Mobilní číšník

Nově je možnost připojit k pokladně více zařízení a používat jej jako mobilní čišníky. Propojení je na základě cloudu tudíž není nutné, aby zařízení bylo ve stejné síti či budově (lze využít pro rozvoz). Mobilní čišník je založen na směně hlavní pokladny, obsahuje tiskárny, které jsou v cloudu. Lze tak tisknout objednávky na kuchyni nebo připojit tiskárnu na účtenky ke každému mobilnímu čišníku. Pomocí mobilního čišníku také může dokončit platbu.

Pro zapnutí funkce mobilní čišník přejděte v backoffice do “Provozovny” -> “Editace provozovny” -> Zaškrtněte “Mobilní čišník”. Poté v “Nastavení” -> “Pokladny” -> Zvolte ty zařízení, které budou jako mobilní čišníky funkcí “závislost na” (zvolte hlavní pokladnu)

Nyní po restartu pokladny budou zařízení spuštěny v režimu mobilní čišníci.

Jak pracovat v režimu mobilní čišníci:

  1. Na hlavní pokladně se přihlašte jako manažer podniku a zapněte směnu.
  2. Ostatní zařízení se automaticky synchronizují
  3. Pracujte efektivněji 🙂

Tato funkce není povolena na Sunmi V1 (Rakeeta), pokud máte o funkci zájem ozvěte se nám. 🙂

Možnost neodesílat účtenky do cloudu

Pro ještě rychlejší evidenci a šetření na mobilních datech máme pro Vás nyní novou funkci v menu ve formě zaškrtávatka “Backoffice”. Pokud je funkce zapnuta automaticky ihned po zaevidování odešle data do cloudu. Jakmile funkci povolíte účtenky se automaticky do 60 minut odešlou do backoffice. Tato funkce nefunguje v režimu mobilní čišník.

Správa měn

Ať už jedete prodávat za hranice nebo chcete ve svém podniku využívat platby v cizí měně máte nyní možnost. Pro nastavení cizí měny klikněte v backoffice na “Nastavení” -> “Cizí měny” -> “Přidat nový” -> Zvolte měnu a kurz (pokud kurz nevyplníte automaticky Vám ho nastavíme dle ČNB každý den cca o půlnoci). V pokladně poté budete mít možnost účtovat v obou měnách s tím, že pokud ukončíte účet s měnou v EUR dostanete účtenku primárně v EUR a naopak.

 

Tags: